zondag 10 januari 2016

Hoezo bloggen?

Nou, das nog een heel verhaal. Ben sinds kort begonnen met een webshop. Ja, ook ik probeer van mijn passie mijn werk te maken. Mijn winkeltje heet: De Graanzak: www.degraanzak.nl (of druk op het icoontje met grijs ornament, hier rechtsboven) Noodgedwongen moet je dan in deze tijd het net op. Pfff dat valt voor mij niet mee. Maar "with a little help from my friends" zette ik mijn eerst stapjes in de wereld van webwinkeltjes. En wis en warempel, ik vind het nog leuk ook. Vooral dat inrichten van de website. Das dat stylistenbloed he. Spelen met kleurtjes en foto's uitzoeken. Heerlijk En nu zit ik dus in Blogland. Wauw, ik kwam er via grote zus achter dat er nog meer van zulke types zoals ik zijn. Stylistische crebea's met een waanzinnige (van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat) passie voor alles wat met wonen te maken heeft. En dan vooral dat stoere en landelijke. Dat gezellige warme deken gevoel. Dat heerlijk cocoonen in je eigen veilige huisje. Zucht ik hou ervan. Kan er niets aan doen. Kom gezellig met mij mee. Ik beleef vanalles op woongebied. We gaan regelmatig met een busje op strooptocht en komen vaak terecht in hele interessante schuren, winkels en fairs. Ik hou jullie op de hoogte. Sfeervolle groetjes van een woonfanaatje.
Een reactie plaatsen