maandag 8 februari 2016

Helpppppp!!?

Beste medebloggers,

Uren, dagen zit ik al te worstelen met Bloglovin, inmiddels bijna Bloghating.....
Ik gooi nog net niet mijn tablet door het raam. En beschouw mezelf toch echt als een non-violent persona. Mag ik jullie lastigvallen met een klein, maar irritant probleempje? Bloglovin pakt mijn winkel www.degraanzak.nl  i.p.v.  mijn blog: degraanzak.blogspot.nl
Naar mijn idee heb ik alles volgens de juiste manier gedaan. Bloglovin zegt, mijn URL is niet goed. Ikzelf vind hem prachtig: http://degraanzak.blogspot.nl    Lijkt mij niets mis mee?! Ik heb netjes de link in een berichtje geplaatst en gepubliceerd, maar..... hij doet het niet, gggggggr Het is mij een raadsel. Toen dacht ik:"Is mijn RSS feed niet in orde? Ik heb alles gedaan: - Een man met verstand erop gezet (bedankt Bart) - Mijn blog een andere naam gegeven. - Een ander account aangemaakt bij Bloglovin. - Geknutseld in de indeling van mijn blog. - Mijn blog getracht te claimen bij Bloglovin. - Mijn blog getracht te add-en bij Bloglovin. - Een tevergeefse noodkreet naar Bloglovin gestuurd. - etc, etc, etc. Jullie zijn mijn laatste redmiddel. Degene die mij de GOUDEN TIP geeft, krijgt zo'n stoer stuk zeep opgestuurd van de Graanzak.
Zal je straks zien dat het een knullig dingetje is en éénvoudig op te lossen. Maar ik zit nog niet zo lang in dit vak en ben een groentje. Have mercy.
Antwoorden, suggesties, vragen of tips kunnen jullie sturen naar: fam.verveer@hotmail.com Of anders een reactie hier beneden onder dit bericht. Ben zo benieuwd of het gaat lukken....Hopelijk wordt vervolgd. Vriendelijke groet van een gefrustreerd graanzakje.
Een reactie plaatsen